PODWODNY ŚWIAT - NASZYJNIK


Dziś w końcu znalazłam czas i natchnienie żeby pokazać więcej zdjęć mojego ostatniego naszyjnika wykonanego ponownie na konkurs do Royal-Stone pt. podwodny świat. Praca nawiązuje do tematu konkursowej inspiracji poprzez pokazanie świata podwodnego a dokładnie głębin oceanów, gdzie nie dociera już światło słoneczne (stąd głównie czarny kolor naszyjnika): centralne miejsce przedstawia rybę głębinową, która żyje właśnie w tym środowisku, często poniżej 2000 m p.p.m Emotikon smile
Praca konkursowa jest NASZYJNIKIEM i została wykonana w technice makrama oraz masy polimerowe. Troszkę ta moja praca się gubi pośród wielu przepięknych kolorowych głównie błękitnych prac innych uczestników - ale ja jestem bardzo zadowolona z efektu :) i liczby polubień, która mała nie jest - kurcze JEST MOC!!!
Prace pozotałych uczesrtników i link do całego albumu konkursowego poniżej:
https://www.facebook.com/media/set/?set=a.1251538541526307.1073742213.168049649875207&type=3
polecam zobaczyć - cuuuuuuuda można tam wypatrzeć...ach!

Naszyjnik "w głębinach oceanu"

Czarny naszyjnik

Ryba głębinowa z modeliny
Naszyjnik z rybą w roli głównej





Zdjęcia z przebiegu tworzenia:



Komentarze