Lato w pełni a u mnie na blogu jesiennie... a wszystko to za sprawą konkursu w sklepie royal-stone.pl :)
Ten jesienny naszyjnik powstał zainspirowany zdjęciem konkursowym pt. złota polska jesień.


Temat bardzo mi przypadł do gustu i właściwie od razu narodził się w mojej głowie pomysł :) Do wykonania naszyjnika użyłam między innymi wstążek atłasowych w kolorze złoto- brązowym i pomarańczowym, koralików toho w kolorze pomarańczowym, czerwonym i kremowym, a każdy liść został wykonany ręcznie z masy termoutwardzalnej cernit. Bardzo podoba mi się jak złotopomarańczowe barwy prezentują się na ciemnym tle:



Jednak na potrzeby konkursu zdjęcia zrobiłam na białym tle, ponieważ takie są preferowane. Dawno się tak nie nagimnastykowałam przy robieniu fotek co wtedy - ale przydało się - znowu wiele się nauczyłam!!!




Komentarze