Powrót do pisania :) Komplet biżuterii "Starożytny Egipt"

Pewnie rzadko już ktoś tu zagląda, nie dziwię się jednak wcale. Moja aktywność na blogu spadła w ostatnim roku praktycznie do zera. No cóż... nigdy nie jest za późno na zmiany dlatego ogłaszam powrót :)

Na dobry początek przedstawiam Wam biżuterię inspirowaną Starożytnym Egiptem. Bardzo podobną biżuterię wykonywałam jakieś 3 lata temu i można ją znaleźć na tym blogu :) Takie zamówienie otrzymałam od mojej Klientki pani Ani, która jak tylko zobaczyła stare zdjęcia zapragnęła podobny komplecik.
W skład kompletu wchodzi bransoleta, szeroka, typu bangle, wisiorek oraz kolczyki. W centrum znajduje się nie kto inny jak szanowny pan skarabeusz, który w Starożytnym Egipcie był symbolem wędrówki słońca po niebie i symbolem odrodzenia.

Biżuteria "Starożytny Egipt"

Biżuteria inspirowana Starożytnym Egiptem

Biżuteria skarabeusz

egipska bransoletka

biżuteria egipska

biżuteria egipska

Podobną biżuterię wykonuję na zamówienia, dlatego jeśli jesteś zainteresowana proszę napisz do mnie maila: pracownia.kameleon@gmail.com lub skontaktuj się na FB gdzie jestem aktywna każdego niemal każdego dnia  :) link do Facebooka: https://www.facebook.com/kameleon.pracownia.artystyczna/

Komentarze