Biżuteria na zamówienie - jak powstała fajniejsza forma bransoletki :)

Często realizuję różne zamówienia indywidualne i staram się mocno by zaspokoić wszelkie potrzeby moich Klientek.
Ten komplet pierwotnie miał bransoletkę typu bangle w komplecie ale z tego typu bransoletkami bywa tak, że bez przymiarki mogą nie pasować. Powstała więc taka wersja na gumce pod wymiar nadgarstka. Niby wszystko ok... ale coś nie do końca tak, prawda? Zapytałam o to samo Klientkę i ostatecznie przyznała mi to samo.




A ja bardzo bardzo chcę by każdy mój Klient był zadowolony w 100%, nie tylko w połowie. Inaczej satysfakcji brak i stres ogromny, że jednak po otwarciu przesyłki się nie spodoba.
Dlatego postanowiłam ponowić próbę i stworzyć coś zupełnie innego. Bransoletkę podobną do banglę ale jednak zapinaną. Nowoczesną w formie. I powstała ona:

Bransoletka handmade
Geometryczna bransoletka
Bransoletka z masy polimerowej


Bardziej elegancka, nowoczesna, pasująca idealnie do kolczyków i zawieszki. Oby tylko pasowała idealnie i dobrze się nosiła <3 p="">
A Wam, która wersja podoba się bardziej?

Komentarze