Pióra - naszyjnik w stylu boho :)

Dzisiaj pokażę pracę, którą stworzyłam specjalnie na wyzwanie na blogu Modelina moje hobby. Z wyzwaniami mam tak, że temat musi mi podpasować i już... inaczej nici z lepienia i tworzenia bo po prostu nie wychodzi. Temat pióra jednak podpasował bardzo :) Koncepcja była taka żeby przedstawić pióro inaczej i nietypowo. Początkowo miało być jedno... ostatecznie są trzy, z których powstał prosty naszyjnik.
Naszyjnik dostępny w sprzedaży TUTAJ




I jeszcze proces twórczy :)


Pracę zgłaszam na wyzwanie na blogu MMH pt. Natura inspiruje PIÓRA:

http://modelinamojehobby.blogspot.com/2016/07/25-natura.html


Komentarze

  1. Dzięki za taki wysiłek dla MMH! Wow! Wpadnij jutro do nas na FB i wklej fotki z procesu twórczego pod postem "Lepi się"! Niech inni czerpią inspirację z twojej pracy! Pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaaaaa! Ależ mi się podoba ten pomysł! Zwłaszcza to wykończenie "białymi tatuażami" niczym z henny! Pozdrawiam i życzę powodzenia w wyzwaniu ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz