Romantyzm i romantyczność - naszyjnik

Dziś został opublikowany album z pracami konkursowymi pt. "Romantyzm i Romantyczność" w Royal-Stone. Cały album można zobaczyć tutaj. 

Inspiracja jest w bardzo moich klimatach, postanowiłam więc, że i ja wezmę udział :)
moja praca znajduje się TUTAJ - można głosować klikając lubię to przy moim zdjęciu :)

Naszyjnik został wykonany z masy polimerowej oraz w technice makramy.
Do jego stworzenia wykorzystałam nić poliestrową, szklane koraliki toho 8/0, łapaczki, które są jednocześnie zapięciem (REWELACJA!!!)  , natomiast wszelkie motywy roślinne zostały w całości ręcznie zrobione z masy polimerowej premo oraz fimo.
Dziś będzie dużo zdjęć:










Zdjęcie z przebiegu tworzenia i projektowania jeszcze:






A tak prezentuje się tył pracy:


I banerek z konkursu :


Komentarze

  1. Musze przyznać że twoja praca robi na mnie ogromne wrażenie. Już nie wspomnę o świetnych ranunculusach (na których ja poległam nie raz) ale nie mogę przejść obojętnie obok makramy. Ogrom pracy i świetny kolorystycznie i wizualnie efekt. Najbardziej zaskoczył mnie jednak tył pracy- równie staranny i dekoracyjny jak przód. Życzę powodzenia w wyzwaniu (jakoś się nie wyrobiłam więc chociaż pokibicuje innym).

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz