Naszyjnik Wikingowie

Do tej pory kultura Wikingów była dla mnie abstrakcją. Jednak bardzo chciałam wziąć udział w wyzwaniu pt. w Krainie Wikingów - i od tej pory wszystko się zmieniło. Naszyjnik był dla mnie sporym wyzwaniem, sprawił mi dużo problemów typowo koncepcyjnych. Ale to jest właśnie piękne w wyzwaniach, że uczymy się nowych technik i możemy się rozwijać a nawet pogłębiać naszą wiedzę :) tak było w tym przypadku.

Ostatecznie tak sobie wyobraziłam biżuterię w temacie wikingów :)

Praca nawiązuje do tematu konkursowej inspiracji poprzez wykorzystanie wizerunku Wikinga w centralnej części pracy, jak i poprzez pozostałe zdobienia i motywy nawiązujące do tych, które można znaleźć w kulturze Wikingów (wzory jednak nie zostały skopiowane a jedynie posłużyły mi do inspiracji). Efekt podniszczonej, starej biżuterii został uzyskany celowo.:) naszyjnik super się prezentuje na dekolcie, żałuję że nie mam zdjęcia, które to pokazuje :)

Jeśli spodobała się Wam moja praca możecie zagłosować na nią klikając "lubię to" pod tym linkiem: KLIK
z góry bardzo dziękuję :)
wszystkie konkursowe prace można zobaczyć TUTAJ

w krainie wikingów - naszyjnik

naszyjnik Wikingowie

wizerunek wikinga w centralnej części naszyjnika

zbliżenie na szczegóły pracy :)


Komentarze