Biżuteria z płatkami śniegu

Od dawna miałam ochotę na stworzenie takiej typowo zimowej kolekcji biżuterii, a konkurs na blogu MMH tylko mnie do tego zmotywował :) Dodatkowo w moje ręce po raz pierwszy dostała się półprzeźroczysta biała modelina translucent, która kojarzy się z lodem, mrozem a na pewno z piękną zimą. Jako połączenia kolorów użyłam dwóch rodzaju bieli - mimo to wyszło mam nadzieję ciekawie :)
Najpierw powstał wisior a następnie bransoletka :) Mam nadzieję, że do konkursu mogę zgłosić pracę jako komplet - jeśli nie - bardzo proszę o zgłoszenie samej bransoletki.

Bransoletkę sfotografowałam z każdej możliwej strony żeby w miarę możliwości pokazać wszystkie śnieżynki :) 






Moją biżuterię z płatkami śniegu - jak już wcześniej wspomniałam zgłaszam na wyzwanie Natura Inspiruje na blogu Modelina Moje Hobby

http://modelinamojehobby.blogspot.com/2016/01/wyzwanie-19.html


Zapraszam również do polubienia mojej strony na facebooku :)

https://www.facebook.com/kameleon.pracownia.artystyczna/

Komentarze

Prześlij komentarz