Biżuteria mikromakrama :)

Witajcie!
Tak - żyję i nadal tu jestem:) W dodatku mam się całkiem dobrze:) Tylko ostatnio komputer odmawia mi posłuszeństwa dlatego tak rzadko coś wrzucam. Ostatnie moje prace niewiele mają wspólnego z masami plastycznymi ale mam nadzieję, że również Wam się spodobają. Umieszczam od razu większą ilość zdjęć na wypadek gdyby znów nie było mnie jakiś miesiąc :) Ostatnio zakochałam się w koralikach i mikromakramie...może udzieli się też komuś?

Bransoletka makramowa pięciorzędowa z drewnianych koralików:




 Wiem, że nie jest  idealna ale uczyłam się dopiero dlatego zostawiam ją dla siebie :)

Tutaj podobna ale trzyrzędowa bransoletka:


I komplecik: bransoletka z kolczykami w moich ulubionych kolorach - kocham go!!!








Swoją drogą zachwyciłam się również koralikami toho, z którymi pierwszy raz współpracowałam na większą skalę ;) zdjęcia nie oddają ich uroku i efektów jakimi są opatrzone, szczególnie te w kolorze złotym. Boskie!

Komentarze