Biżuteria z odciskami palców :)

Wydawało Wam się kiedyś tak, że wpadliście na cudowny, najwspanialszy na świecie pomysł, na który oczywiście nikt przed Wami nie wpadł i zrobicie nim furrorę i wielką karierę? A potem w wujku google wpisujecie sobie TO co  wymyśliliście i  ..... okazało się, że na podobny pomysł wpadło już wiele ludzi przed Wami... Mina od razu rzednie i w ogóle... ja po raz kolejny tak właśnie miałam :) choć szczerze mówiąc nie widziałam jeszcze żadnej pracy z odciskami palców z modeliny i tym podobnych mas ,a jedynie w srebrze. Postanowiłam więc dodać coś od siebie, trzymać się swojej wizji i pomysłu i tak powstał mój unikalny wisior: serce zrobione specjalnie dla mnie z odciskami palców moich dwóch synków. Tzn. to co tutaj prezentuję na zdjęciach to oczywiście  nie wisior a jedynie to co nim będzie bo całość muszę jeszcze przemyśleć. Nie umiałam się jednak powstrzymać żeby tego nie umieścić :) Wykonany został z masy termoutwardzalnej Cernit. Gdyby "ktoś coś" to proszę o kontakt :*

Biżuteria z odciskami palców



Biżuteria z odciskiem palca



Komentarze