Pierwsze logo :)

Z zamiarem stworzenia loga swojej marki nosiłam się chyba od dwóch lat, nigdy nie mogąc się za to zabrać. W końcu nadszedł czas mobilizacji i powstało pierwsze, samodzielnie stworzone :) Wymaga jeszcze dopracowania i pewnie niejednokorotnie będzie jeszcze modyfikowane jednak póki co jestem na tyle zadowolona, że postanowiłam je umieszczać na każdym zamieszczanym tutaj zdjęciu.
Moja wizja jest jednak trochę inna i bardziej rozbudowana... mam nadzieję, że uda mi się ją zrealizować nieco szybciej niż w ciągu następnych dwóch lat. Zawzięłam się i obiecałam sobie jeszcze większą mobilizację niż dotychczas. Zamiast spędzać czas na pierdołach można go przecież spożytkować na tak wiele sposobów! Pomysły kłębią się w mojej głowie ... mam wiele pomysłów... zarówno tych związanych z biżuterią jak i innymi dziedzinami. Sama się już nie mogę doczekać :)

A oto logo Pracowni Artystycznej Kameleon:





Komentarze