Motyle - czerwono czarny komplet biżuterii z motylami

Troszkę znów mnie nie było więc szybciutko nadrabiam zaległości.
Dziś będzie o kolejnym komplecie z motylami, tym razem w przepięknej czerwieni i czerni.
O tych kolorach myślałam od dawna ale odkładałam realizację tego pomysłu aż do teraz.

Komplet został wykonany techniką makramy czyli zaplatania. Do jego wykonania wykorzystałam sznurek nylonowy dobrej jakości, przepięknie mieniące się szklane koraliki, oraz własnoręcznie wykonane motyle. Motyle zostały zrobione z masy polimerowej.

komplet biżuterii z motylami - czerwono czarny

kolczyki motyle - czerwono czarne

zbliżenie na naszyjnik

naszyjnik motyle

naszyjnik z motylami

Motyle to jeden z najczęściej pojawiających się motywów w mojej biżuterii. Uwielbiam je i wiem, że niejednokrotnie będą się jeszcze pojawiać.

Zapraszam na stronę sklepu pracowni gdzie można zakupić gotowy komplet: KLIK

Komentarze